-Gurra-: Jag ger din tråd en ny chans, dock utan utelämnandet av privatpersoner med alkoholmissbruk den här gången tack.
Dock inte sagt att du Gurra var skyldig till det.
Det enda negativa jag skulle kunna se med ett O´Learys ska vara om det skulle betyda att Timrå IK försämrar sin egna restaurang/alkoholförsäljning med några ören kring hemmamatcherna.
Annars så är det ju en bra kedja med ett gott rykte vad gäller både i god mat och ordning av vad jag vet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dock inte sagt att du Gurra var skyldig till det.
Det enda negativa jag skulle kunna se med ett O´Learys ska vara om det skulle betyda att Timrå IK försämrar sin egna restaurang/alkoholförsäljning med några ören kring hemmamatcherna.
Annars så är det ju en bra kedja med ett gott rykte vad gäller både i god mat och ordning av vad jag vet.