1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 892774

Sv: O'learys
-Gurra-: Jag är helt på din linje. Skitkul att det etableras en bra pub med gott renommé som man verkligen vill besöka. Dessutom med mycket sportslig betoning.

När det gäller alkohol är det en tragedi varje gång någon trillar dit och inte förmår att konsumera i normala mängder. Men man kan inte förbjuda den stora massan som kan hantera alkoholen för att en liten klick inte kan det.
Jag är också helt övertygad om att O´Learys kommer att förvalta sitt varumärke på ett alldeles förträffligt sätt. Skulle det visa sig att det av någon anledning inte kommer fungera i Timrå, ja då släcker de antagligen lampan rätt snart.

Har jag drömt när jag vill minnas att Timrå Kommun bestämt att torget med omnejd ska patrulleras av vaktbolag eller dylikt? I så fall har kommunen i alla fall insett att det finns problem på gator och torg, och det är en bra början, tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer