1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 892793

Sv: O'learys
250kg kärlek: Visst finns det fördelar med en sportpub också. Men dessvärre tror jag misären uppväger det mesta. Jag är ute och går varenda morgonen innan ni andra vaknat till liv om man säger så och det är ingen trevlig syn. Jag tillhör den skötsamma massan. Åh nej man kan inte förbjuda folk att dricka alkohol. Men man kan försvåra omständigheterna. Tack och lov går flyttlasset snart ifrån kommunen. Skall bli ett sant nöje att göra ett återbesök och inspektera hur det egentligen blev. Lyckas man få bukt med alkoholproblematiken trots O`Learys etablering så vore ingen annan än jag lyckligare. Men dessvärre är jag skeptisk.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer