250kg kärlek: Och ordningsvakterna är några jävla drönare. De hinner aldrig fram i tid ändå och motverkar inte ett skit. Stöldvågornas svall går höga och det är inbrott och skadegörelse var och varannan natt och förövarna går fria. I brist på bevis läggs utredningarna ner. Så jag är uppgiven.
Jag blev t ex vittne till ett inbrott 2004 Domus i Timrå. Jag hade en del intressanta iaktagelser men vad hjälpte det. Jag hörde av mig till Polisen och lämnade mina uppgifter.Men tror du de hörde av sig igen. Icke.
Det är bara skit med det mesta nuförtiden. Det är laglöst land. Det är lönsamt att vara kriminell i Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag blev t ex vittne till ett inbrott 2004 Domus i Timrå. Jag hade en del intressanta iaktagelser men vad hjälpte det. Jag hörde av mig till Polisen och lämnade mina uppgifter.Men tror du de hörde av sig igen. Icke.
Det är bara skit med det mesta nuförtiden. Det är laglöst land. Det är lönsamt att vara kriminell i Timrå.