JimmyH: Ja, var var ni Tikare? Red Rocks blev inte lika röd utan er. Hade ni för nära hem efter matcherna?
Till tredje upplagan av Patroncupen får vi ta och få med fler supporterklubbar. Nu kom det bara lag från Sundsvall (8), Gävle (2) och Umeå (1). Klart man exempelvis vill glo litet på bollsparkarmatch mellan Timrås och MoDos supportrar när man själv håller på med uppladdningen inför nästa fight.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Till tredje upplagan av Patroncupen får vi ta och få med fler supporterklubbar. Nu kom det bara lag från Sundsvall (8), Gävle (2) och Umeå (1). Klart man exempelvis vill glo litet på bollsparkarmatch mellan Timrås och MoDos supportrar när man själv håller på med uppladdningen inför nästa fight.