Känns positivt att vi fått in Challe som ny tränare, men måste ärligt säga att de kändes lite tveksamt i början när man vet att han blev klar för Timrå, men efter ha hört honom prata om Timrå och hur han vill leda laget framåt känns de oerhört positivt, dessutom har vi en riktigt stark trupp till nästa år. Hoppas vi börjar säsongen som fjolåret och fortsätter i samma stil hela vägen hem.
GULDET SKA HEM, GULDET SKA HEM, GULDET SKA HEM TILL TIMRÅ ! ! !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
GULDET SKA HEM, GULDET SKA HEM, GULDET SKA HEM TILL TIMRÅ ! ! !