1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 89317

Sv: Medlems Tidning
Redax 2: Bra svarat. Jag tänkte själv belysa punkten att det var usel bevakning av TIK när ni och även vi på hemsidan startade. Nu är det andra tider och man känner sig då och då mättad på TIK-nyheter.

Jag minns att man gick och längtade efter medlemstidningen för att få läsa dessa orginella texter. Nu är det inte samma känsla, om ni ursäktar. Frågan är väl den om det finns en ny redaktion när den gamla slutar!? Det kan mycket väl hända att det blir samma öde som hemsidan. Hur ska det räcka med folk till alla positioner och verksamheter inom SK? Hemsida och tidning är sådana saker som kräver en hel del kunskap. Hur fortsätter man sådana verksamheter då underlaget är tunt?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer