klart att kenta hade ett bra materiel att jobba med. men seriesegern tar hv hem timrå blir tvåa och fbk slåss med vf om 3:dje o 4:de plats. ni ser ut att få ett ruggigt starkt lag i år om ni slipper skador.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
klart att kenta hade ett bra materiel att jobba med. men seriesegern tar hv hem timrå blir tvåa och fbk slåss med vf om 3:dje o 4:de plats.
ni ser ut att få ett ruggigt starkt lag i år om ni slipper skador.