1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 896305

Sv: Timrå IK 2007/08
JimmyH: "*Johan Anderssons 25 poäng berodde ju självklart på speltiden då han visade sig vara grym i boxplay. För det är ju med lite speltid i PP och mycket tid i BP man blir poängkung på. Att han gjorde de flesta poängen i den skadefria början av säsongen är oviktigt för Lasse att ta med."

Var det inte som 3:e center som han blev uttagen i landslaget? ganska imponerande..eller?!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.