Mattsa1250: Har Timrå haft en stabil topp under de två senaste åren i Elitserien? Zäta har ju faktiskt varit ganska ensam egentligen. Vi kan nog tyvärr inte räkna med någon stabil topp i år heller..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har Timrå haft en stabil topp under de två senaste åren i Elitserien? Zäta har ju faktiskt varit ganska ensam egentligen. Vi kan nog tyvärr inte räkna med någon stabil topp i år heller..