1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 89687

Sv: Toppen i laget
Och därmed var två av tre lagdelar färdigkomponerade.
Ser bra ut, både målvakts- och backsidan får ett stort + jämfört med förra säsongen.

Återstår så forwardssidan. Räknar med att det jobbas en hel del där, eftersom varken Åhlund, Crippe, Nordgren eller Zetterström skrivit på för vare sig Timrå eller ngn annan klubb.
Här befinner man sig i en ganska gynnsam position. 'Tack vare' fjolårssäsongen är knappast någon av dessa spelare intressanta för övriga elitserieklubbar. Nubben kan således jobba på i lugn och ro med de trådar som förhoppningsvis ligger utslingrade.
Två starka kort till utifrån och sen fylla på med de spelare från fjolårstruppen som kompletterar på bästa sätt, det är vad jag utgår från.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer