Helg Ernest: Det var länge sedan jag tappade räkningen på dom matcher jag varit på och jag har aldrig suttit 1 timme i bilkö för att få komma hem.
Klart att det är lite smådrygt att sitta där dom minuter det tar att komma därifrån men om det är det som får en att stanna hemma istället för att gå på hockey kanske man inte är så intresserad helt enkelt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart att det är lite smådrygt att sitta där dom minuter det tar att komma därifrån men om det är det som får en att stanna hemma istället för att gå på hockey kanske man inte är så intresserad helt enkelt.