dr Dängroth: Personligen tycker jag inte "Z" är så stor, dryga 1:80 utan skridskor kan ju gämföras med tex Ward som är betydligt längre och större,,,,,
Men ett lag är fortfarande som en liten sockerkaka, ALLA! ingredienser måsste hamonera med varandra, och ingen smak får ta ut en annan, då får vi ett gott slutresultat,,,,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen tycker jag inte "Z" är så stor, dryga 1:80 utan skridskor kan ju gämföras med tex Ward som är betydligt längre och större,,,,,
Men ett lag är fortfarande som en liten sockerkaka, ALLA! ingredienser måsste hamonera med varandra, och ingen smak får ta ut en annan, då får vi ett gott slutresultat,,,,,,