1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 89702

Sv: Toppen i laget
Bragd-Birger: Jag håller med dig helt om Christian Sjögren, då borde Nordgren, Crippe o Åhlund gå före... Däremot vet jag faktiskt att Crippe är jagad av andra ES-klubbar, hoppas att han stannar här, han har stor potential om han bara lägger manken till...

dr Dängroth: Håller med dig, känns som det är LAGET Timrå IK som ska göra det nästa säsong, vi kommer troligtvis bli rejält nederlagstippade på förhand eftersom Henrik Zetterberg inte längre finns kvar i laget o vi saknar de där riktigt namnstarka spelarna (om nu inte ett mirakel sker o Uffe D hamnar i TIK)... Det kan passa oss, då kan vi spela grundserien utan någon större press...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer