1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 897293

Sv: Apropå inget
fighter: Jag tror det är bäst att avvakta tills att Canal+ går ut med det officiellt. Att döma av artikeln från GP som postades här tidigare verkar det ju som att man skall kunna betala ett paketpris för endast sitt lags matcher och inget annat. Det vore ju det enda rätta tycker jag. Man vill ju inte lägga ut hundralappar på en massa sparka boll och annat skräp.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.