1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 902605

Sv: Clas Ohlson Cup
73Sjöbba:

Så är det alltid, antar att det bara är en bar öppen. Tacka Färjestadarna för att det är så ! Leksingarna har en pub sedan en på andra sidan so är till för Bortafansen men Som alla använder ibland också när de inte är så många bortafans där.

Färjestadfansen skämde ut sig för några år sedan , efter det så har det varit så jag tycker också det är löjligt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.