Dalan: Andra kanske hade missförstått det, vi vet ju eftersom vi var där.
Det är roligare ifall folk gör bort sig lite, men faktist blir det lite låntråkigt (speciellt med min dator) att kolla igenom alla. Om det inte passar kan jag be pappa att be någon annan att jobba i Sommar =D *le*
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är roligare ifall folk gör bort sig lite, men faktist blir det lite låntråkigt (speciellt med min dator) att kolla igenom alla. Om det inte passar kan jag be pappa att be någon annan att jobba i Sommar =D *le*