Knylan: Du som har varit på festen må väl vara härdad o tåla lite skoj. Själv kumde jag tyvär inte medverka Är lite orolig inför höststarten vad gäller laget. Det ser tunt ut på forwards-sidan. Hoppas verkligen värvningsansvariga kan få till det bättre innan säsongen är igång.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är lite orolig inför höststarten vad gäller laget. Det ser tunt ut på forwards-sidan. Hoppas verkligen värvningsansvariga kan få till det bättre innan säsongen är igång.