1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 903892

Sv: Clas Ohlson Cup
Hahl Bundy:

"Ja Sanny är väl en sån spelare som fansen hatar i motståndarlaget men skulle älska att ha i sitt eget lag."

Nej, du har fel. Sanny, eller Fanny som vi kallar honom är rätt poppis runt om i hockeysverige. Själv tycker jag att det var kul att han fick stryk. Att han förlorade fighten tyder på att han hade dåligt samvete. Är man dum ska man ha't.

Björn Svensson får ta över som Cap.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.