1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 90441

Sv: Nytt upprop!
dr Dängroth:

Ok, allt norr om Dalälven är vårat distrikt, resten får dom andra!. Apropå Gud #5 och hela den baletten så kom jag att tänka på att #5 och pappa Zetterberg lirade ihop säsongen 1969-70, finns vissa drag så att man nästan kunde tro att det var Henrik som fastnat på det gamla fotot!

Vad jag vill ha fram är att Z:a åtminstone borde få vara Jesus bredvid Gud uppe i taket på gamla kulturmagasinet! Men den dagen kommer nog fast inte riktigt ännu! Vilket Mekka vi skulle få då!

Halleluja!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer