1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 913656

Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Taurus: Tycker ändå att man kunde se en markant skillnad i skridskoåkningen från matchen nere i linköping. Bättre fart, framförallt i första, gav ju verkligen utdelning i utvisningar. Sen att man inte producerar optimalt i PP det är ju en annan sak. Om något ska kritiseras så tycker väl jag att det är antalet kvalitativa skott man får iväg i just PP. Omständigt spel i anfallszon och bitvis usla uppspel (i PP).

Helhetsintrycket blir ändå "en dag på jobbet".
En del positiva tendenser: skridskoåkning, stabilt backspel och väl godkänt målvaktsspel.
De negativa borde då vara ineffektivitet och den katastrofala båsdörrsincidenten. Mår illa när jag tänker på det där.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.