1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 913781

Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Foyn: Ja visst måste vi ha tålamod för Charles/Per. För spelarna gör ju inte riktigt som dom säger verkar det som. Krånglar till det i offensiv zon.
Det måste bli rakare, snabbare avslut. Framförallt bättre fart, snabbare omställningar. För det är ju sådana forwards vi har, som har dessa ingredienser i sig.

Sedan brukar aldrig PP-spelet vara erotiskt tjusigt så här tidigt heller. Och det gäller ju de flesta lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.