1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 913788

Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
RocknRolf2: Precis. Och det är klart att det inte får klicka alltför mycket om man höjer blicken och tittar säg nån månad framåt. Då bör vi ha sett vad laget kan när de presterar som allra bäst. D.v.s när spelet sitter som det ska.

Publiken år givetvis väldigt viktig, inte minst för framtida satsningar, och för att bibehålla den kvalitet vi skapat i laget även i fortsättningen. Men som sagt, laget bör inte vara som bäst redan nu. Då tycker jag upplägget haltar än mer än vad det ser ut att göra redan nu faktiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.