1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 915208

Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Paddan: "Men jag får gratulera till segern idag, även om jag tycker att Timrå inte hade samma fina spel som man hade ifjol."

Vad är det för period under fjolåret du jämför med? Höst- eller vårsäsongen? För egen del tycker jag det är en stor lättnad att se att det går lite trögt såhär tidigt på säsongen. Det är ju knappast såhär tidigt som formen bör toppas. Tvärtom, skulle jag säga.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.