1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 915263

Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
bisterfinnen: Det sista sa jag nog mest av en anledning. Anledningen heter perspektiv. Det behöver inte nödvändigtvis vara så att bara för att Timrå möter MoDo så vips! seglar tankarna på "revansch" upp i minnet. Det har nog mer nämnts i tidningar och liknande än någon annanstans. För egen del så har jag inte sett hockey regelbundet på tre och en halv säsong. Nej, inte sedan nyårshelgen under lockoutsäsongen. Därför gläds man lite extra mycket en sån här dag, när man på sin första bortaresa sedan besöket i Gavlerinken, under annandag jul samma säsong, får stifta bekantskap med en fin arena, plus att man får se det lag man håller varmt om hjärtat avgå med segern. En seger behöver inte iklädas några andra ord än så. Inte för min del iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.