1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 915335

Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
othan: Hmm, det där "sämst i sverige på PP" förmodar jag att det var timråklacken som skanderade. Själv hörde jag dock inget sånt, det enda som jag kunde uppfatta från Timråklacken var någon enstaka ramsa om rött och vitt och det där hånandet i slutet av matchen av själva SM-guldet. I övrigt hörde jag bara trumman, och då satt jag ändå på "rätt" sida om Timråklacken strax till vänster om Timrås utvisningsbås.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.