1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 915365

Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Jag kan bara säga så här sent en lördagkväll när man egentligen har mkt annat i tankarna än just hockey.. men, varför göra en stor grej om mötena med modo? ok, hemmapubliksifforna fattar jag delvis, men annars? känner att det är rövhålen som tjänar mest på den här konstlade rivaliteten óch "derbyna", annat var det förr när en annan var med och derbyna mot sundsvall faktiskt betytede nånting. Visserligen har bobcats alltid haft som mest folk mot Timrå men nu skrattar jag bara åt dem

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.