1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 915454

Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Hahl Bundy: Jag såg matchen på TV och uppfattade två ramsor som Modoklacken körde. Den första, och kanske mest använda, var "Hata Timrå" den andra var "Timrå IK har inget SM-guld". Den sista tyckte jag var fyndig, den första är ganska tråkig.

Säg mig, hur ofta använder Timråklacken en hataramsa? Har aldrig reagerat på det i Eon. HV's klack inledde med den ramsan när de mötte Djurgården igår. Tycker på något sätt att den ramsan saknar syfte och är allmänt jävla urusel. Oavsett vilken klack som framför den.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.