1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 91550

Sv: Kul att GB är igång igen!
Vad kul att gästboken är igång igen.

Jag hoppas att vi har lärt oss något av detta, det vore ju synd om denna gästbok skulle behöva stängas igen.
Det gäller ju inte bara Timrås, utan alla andra gästböcker också.
Det vore ju "natta" om allt läggs ner.

Jag tycker Marcus, mfl, gör ett suveränt jobb med hela Hockeysnack.
En stor kram till Er!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.