1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 91608

Sv: Kul att GB är igång igen!
dr Dängroth: Hade ni/vi haft en webmaster så hade dessa skillnader lätt påpekats på lämpligt sätt. Många andra saker skulle även fungera mycket lättare såsom beslut om stängning av GB osv.

Varje gästbok styrs av dess moderatorer. Hela hockeysnack utvecklas dock av mig. Lägger jag till en funktion hos Modo så får alla andra samma lösning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.