1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 916371

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Bra period av Timrå, även om det är lite väl öppna spjäll där ute. Synd på 2-2 pucken, man får faen inte gå bort sig sådär i BP.
Annars: två skitmål framåt. Något man sannerligen inte varit bortskämd med de senaste säsongerna. Många avslut, första tindikationerna på det positiva i Challes nydaning? Gillar särskilt att man pangar på i PP. Det var inte mycket till målchans när Koskinen sköt, likförbannat blev det mål. Mer sånt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.