1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 917084

Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
mikenomad:

Eller förresten, jag gör det ändå. Saken är den; påpekar man att Wernblom är gnällig och att han filmar har man alltid på fötterna. Vissa bör dock kanske tillägga att de själva är ganska goda kålsupare i det avseendet. Sanny tillhör inte dessa "vissa".
Sanny kan spela både fult och ovårdat men han gör aldrig döende svanen på isen eller gråter ut framför domaren under matcherna om hur osjyssta alla motspelare är eller över felaktiga domarbeslut.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.