1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 919429

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Laken: Är det Challes spelsystem eller spelarnas inställning det är fel på när inte en jävel går in i en närkamp eller tar ett enda skridskoskär, i två perioder åkte första formationen och gled. Tror inte det beror på Challe utan mer på spelarnas mentala styrka. För när vi reducerar så blir det helt plötsligt tryck i åkningen igen och vi skapar tryck i anfallszonen, spelarna måste ta sitt ansvar och vara på tå vid matchstart. Sen saknas det en spelande back något så överjävligt mycket. I dagsläget är Styf(!) och Koskinen de som föreställer spelande, men de blandar ju minst sagt i passningsspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.