1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 919432

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Laken: detta är ju ett totalt skämt alltså, hur fan kan Challe misslyckas så totalt med detta lag som ska kunna åka åttor runt de flesta andra lag....

precis som nån skrev tidigare..... vart är TRYCKET i anfallzonen?.... visst i tredje perioden men resten av perioderna i de sex första matcherna då?
varför ser det så slött ut? vart är viljan? mest bara yra spelare som kommer in 1 mot 3 i zonen för att på sin höjd tappa pucken i sarghörnet (om man ens når så långt i zon)

Tänk om man kunde klona Regin o Hahl så skulle vi kunna få lite fart o finess på det hela....

Avgå Challe... agera Nubben!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.