Hälge: Rapport kommer framöver.. Än så länge har jag inga pengar på kontot pga förseningar hos posten på PG... Men oroa er inte. De dyker alltid upp..
Apropå poblik och intäkter: Tifo gruppen och Supporter klubben har inget att göra med dessa. Det är Timrå IK som tar dessa pengar. Ang. insamlingar så änkte jag ev. ställa ut en insamlings bössa på diverse platser i Timrå/Sundsvall.
Fortsätt kom med idéer ni! Förslag kan man aldrig få för litet av...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Apropå poblik och intäkter: Tifo gruppen och Supporter klubben har inget att göra med dessa. Det är Timrå IK som tar dessa pengar.
Ang. insamlingar så änkte jag ev. ställa ut en insamlings bössa på diverse platser i Timrå/Sundsvall.
Fortsätt kom med idéer ni! Förslag kan man aldrig få för litet av...