Uddan: Strålman är bara att glömma. Han lär stanna där i många år.
När det gäller Jonte så "avslöjade" ju Expressen igår att det rör sig om en elakartad revbensskada som gör att han riskerar att missa en tredjedel av säsongen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När det gäller Jonte så "avslöjade" ju Expressen igår att det rör sig om en elakartad revbensskada som gör att han riskerar att missa en tredjedel av säsongen...