Det var en härlig feeling att få klappa dit hatlaget # 1 :) Kommer ni ihåg detta ni som var med, följ länktipset, när det gick i 150 knyck ut ur huvudstan med snuteskort. Nästan så att mike the blyfot skulle haft beskymmer att hänga med i svängarna, bara nästan!
Hörde att Cerisresors busschaufför köpte lågprofildäck till bussen efter denna resa!
Var en mycket viktig seger där grabbarna fick fortsatt självförtroende efter en bra insats i SHL-Cup, och sedan bara ångade på för att tillslut ta en säker ES biljett redan när det återstod 2 omg kvar att spela av kvalserien!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var en härlig feeling att få klappa dit hatlaget # 1 :) Kommer ni ihåg detta ni som var med, följ länktipset, när det gick i 150 knyck ut ur huvudstan med snuteskort. Nästan så att mike the blyfot skulle haft beskymmer att hänga med i svängarna, bara nästan!
Hörde att Cerisresors busschaufför köpte lågprofildäck till bussen efter denna resa!
Var en mycket viktig seger där grabbarna fick fortsatt självförtroende efter en bra insats i SHL-Cup, och sedan bara ångade på för att tillslut ta en säker ES biljett redan när det återstod 2 omg kvar att spela av kvalserien!