Knylan: Ja riktigt synd om Hagos måste jag säga. Han blev säkert avvisad från tekningscirkeln minst 2, kanske 3 gånger ikväll...
Jag kommer dessutom att skicka in en anmälan mot canalplus som, under tiden det var tekniskt krångel i websändningarna, körde reklam för finska hockeyligan med en förlöjigande musikjingel till och därav anspelar på att timrå har för många spelare av den nationaliteten. Diskriminering!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag kommer dessutom att skicka in en anmälan mot canalplus som, under tiden det var tekniskt krångel i websändningarna, körde reklam för finska hockeyligan med en förlöjigande musikjingel till och därav anspelar på att timrå har för många spelare av den nationaliteten. Diskriminering!!