jojje_timrå: om det nu är infekterat så kan dom väl lägga han i ett bad med alsolsprit så det försvinner.
Ja, åkerlund var lite skakis idag. Släppte returer på skott som han ska hålla, visste inte riktigt om han hade blockerat pucken vid ett flertat tillfällen, och hur. Som du säger, om backlund är spelklar mot brynäs så ska han stå i mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, åkerlund var lite skakis idag. Släppte returer på skott som han ska hålla, visste inte riktigt om han hade blockerat pucken vid ett flertat tillfällen, och hur. Som du säger, om backlund är spelklar mot brynäs så ska han stå i mål.