1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 923666

Sv: Timrå IK - Frölunda 2007-10-13
Skarin: Det var fler som hade skäl att känna missnöje med domaren. Oscar Ackeström, t.ex. Saxat från DN (se länk):

"Segerglädjen var total efter Styfs fullträff. Timråspelarna samlades till stort kramkalas bakom Joel Gistedt i Frölundamålet.

I samma veva kastade sig Frölundabacken Oscar Ackerström mot domarna för att protestera. Han tyckte att en Timråspelare varit offside i målgården och stört Frölundamålvakten. Ackerström var så het att han åkte på en av linjemännen, vilket gav honom matchstraff.

- Bra att han visar känslor och visade att vi ville vinna matchen, konstaterade Frölundatränaren Per Bäckman."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer