JimmyH: så skriver Du fantastiskt bra i din blogg...kombinationen korrekta anlyser med stor underliggande humor är helt perfekt....eftersom tråden här heter "apropå íngenting" så gick det väl att nämna detta
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte