1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 92456

Sv: Oron befogad
Knugen: För ett antal år sedan hette satsningen "Vita Hästen". De kom aldrig till ES. De hade förköpt sig innan. Värvat ett antal kända namn som var på nergång. LHC är i ES men frågan är om de inte värvat flera namn som är på nergång?
Det kan ju faktiskt vara så att det enbart är slantarna som lockar.
TJ o Mertzig har väl båda uppnått "mogen" ålder. och så många år till kan de inte hålla på. Sedan att få spela i ES smäller ju bättre än AS. Frågan är "hur motiverade är nyförvärven"?
Sedan att "snacket" gått runt om i ES-klubbarna gynnar inte direkt LHC i den fortsatta satsningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer