1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 925470

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2007-10-16
Bragd-Birger: "På ditt resonemang verkar det som om du snarare trodde att serien bestod av en omgång. Dagens."

Nu var det ju en av dina egna tomtar som påstod att ni är ett bättre lag.
Motivering: titta i tabellen.
Borde man inte titta i tabellen efter 55 omgångar för att göra en någorlunda korrekt bedömning i frågan?
Ska man ensidigt titta på tabellen efter 10 omgångar så kan man ju isf lika ensidigt titta på våra inbördes möten hittills i serien.
Och vilket lag är då bäst? :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.