JimmyH: Ja det tycker jag, det blir ju en del genom åren ;)
Nej men det vore ju för tråkigt om vi fick utnyttja samtliga spelare någon gång nu när dessutom Tenkrat kommer. Det är ju lika bra att fortsätta med att ha minst en nyckelspelare borta per match året och livet ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej men det vore ju för tråkigt om vi fick utnyttja samtliga spelare någon gång nu när dessutom Tenkrat kommer. Det är ju lika bra att fortsätta med att ha minst en nyckelspelare borta per match året och livet ut.
Hugaligen. Det är värsta skräckfilmen om Hahl nu.