1. Kan du definiera "gängse nivå"? 2. På villket sätt har LHC höjt lönenivån mer än vad andra klubbar gjort? 3. Tror du alla spelare i LHC har X procent mer i lön jämfört med andra klubbar? 4. Om du slår ihop lönesumman för de 10 bäst betalda spelarna i LHC, och jämför den med motsvarande för SSK, vilken summa är högst tror du? 5. Tror du på allt som skrivs i kvällspressen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
1. Kan du definiera "gängse nivå"?
2. På villket sätt har LHC höjt lönenivån mer än vad andra klubbar gjort?
3. Tror du alla spelare i LHC har X procent mer i lön jämfört med andra klubbar?
4. Om du slår ihop lönesumman för de 10 bäst betalda spelarna i LHC, och jämför den med motsvarande för SSK, vilken summa är högst tror du?
5. Tror du på allt som skrivs i kvällspressen?
Tacksam för svar.