1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 927307

Sv: Timrå IK - Luleå 2007-10-20
dr-nix: nej skojade bara lite jag vet väl att inte datorn kan gå sönder,vad jag menade var att jag orkar inte hålla på att fippla,nu gäller full fokus på matchen,det är väl bara att köpa matchen om man vill se,89spänn är väl inget att bråka om.tänk så här en del av dom 89spännen går till vårat ÄLSKADE TIMRÅIK

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.