Et tu Brute: Att Finska spelare väljer sverige är inte så konstigt, Då de inte kan käna pengar på sin sport hemma i finland utan spelar mer på förmåner. Då det är så kopiöst dyrt och leva om du känar en slant i finland, tex allt styrs efter inkomsten sjukvård vanlig P-böter osv,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att Finska spelare väljer sverige är inte så konstigt, Då de inte kan käna pengar på sin sport hemma i finland utan spelar mer på förmåner. Då det är så kopiöst dyrt och leva om du känar en slant i finland, tex allt styrs efter inkomsten sjukvård vanlig P-böter osv,