1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 927840

Sv: Vinna till varje pris?
Ambroo: Har kännt mej less jag med under inledningen av säsongen... visst... vi ligger 2a i serien men är så ruskigt besviken ändå på årets upplaga av Timrå som inte får spelet att funka alls i anfallzonen, känns tragiskt att vinna med uddamålet varje match efter en ful o tråkig gnethockey, förr kunnde vi ju dominera matcher fullständigt o vinna med 5-1 eller liknande o man gick från matcherna med ett leende istället för ett "ja ja, tre poäng i varje fall...gääääääsp"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.