Et tu Brute: Ja, de flesta system har någon nackdel. Den totala förträffligheten kanske ännu lyser med sin frånvaro. Jag är inte helt hundra på den historiska framställan av problemet. Men visst finns ett behov av regler kring övergångar och kontraktslösa. Förresten tack för dina inlägg också. Kul med initierad debatt. Finlands situation är intressant, synd att det är svårt med språket.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är inte helt hundra på den historiska framställan av problemet.
Men visst finns ett behov av regler kring övergångar och kontraktslösa. Förresten tack för dina inlägg också. Kul med initierad debatt. Finlands situation är intressant, synd att det är svårt med språket.