1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 927898

Sv: Vinna till varje pris?
mikenomad: (eller mike66)... har du sovit några säsonger?, TIK har hållit till på övre halvan i flera år nu o spelat lysande hockey stundtals men den fina offensiven verkar ibland som bortblåst nu.....

märkligt nog så verkar många åskådare förutom du minnas att TIK kan lira roligare hockey än såhär.... efter matchen igår tex hördes många missnöjda röstar på väg ut från arenan som lät i stil med "ska det här kallas underhållning" eller "hoppas spelet funkar snart annars kommer dom tappa publik".

På jobbet där jag håller till (IN:gallerian i stan) som innehåller än mängd hockeytokiga byggjobbare verkar även där många måttligt roade av TIK tröga spel så det är betydligt fler än jag som inte är så roade även om det bra poängmässigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.